Хайваньская чайна фабрика

Чайна фабрика Haiwan є одним з найбільш впливових і відомих підприємств з виробництва Пуеру близько 1200 тонн у рік, при чому близько 800 тонн йде на експорт (в основному в Японії, де існують особливо суворі вимоги до безпеки імпортної продукції).
Це відносно молоду компанію заснували у 1999 році два провідних спеціаліста іншої фабрики (Menghai) , р-н Цзоу Бінг Лян (邹炳良) і пані Лу Guoling (卢国龄).
Пані Лу Го Лін була однією з ключових особистостей фабрики Menghai протягом більше 30 років і внесла великий внесок в успіх компанії в період з 1959 по 1998 рік через різні посади, включаючи посаду віце-директора, перш ніж піти і організувати Чайну фабрику Haiwan. Чайний завод р. Аньнине, недалеко від центру пров. Юньнань – Куньмін, був закладений в 1999 році. З перших же років існування його продукція здобула в самому Китаї і за його межами, особливо Японії і Кореї, широке визнання. Велику роль у цьому відіграла особистість керівника та головного технолога заводу, р-на Цзоу Бинляна (р. 1939 р.). Більшу частину своєї трудової біографії він присвятив найбільшому підприємству чайної галузі Китаю – Мэнхайскому заводу, де працював з 20 років до виходу на пенсію у 1996 році. Будучи в 1970х роках його головним технологом, він очолив групу спеціалістів, яка розробила і в 1973 році запустила в масове виробництво технологію постферментации пуеру з допомогою вологого скиртування. Саме після цього в лексиконі чаепроизводителей виробників з'явилося поняття про шен пуэре і шу пуэре, зафіксовані багато пізніше, в 2007 році, у визначенні пуеру. На упаковках чаю, випущених в Аньнине, можна побачити особистий підпис р-н Цзоу Бинляня Понині р-н Цзоу Бинлян займається розробкою, впровадженням та контролем якості всіх сортів чаю, що випускаються заводом Хайвань. Тому на упаковках чаю, випущених в Аньнине, можна побачити його особистий підпис. З 2000 роках підприємство Хайвань розташовує трьома виробничими базами: фабрика первинної переробки сировини у підніжжя гори Паша, фабрика постферментации в повіті Мэнхай, фабрика кінцевої переробки, пресування і пакування в Аньнине. Всі вони відповідають сучасним вимогам щодо обладнання і організації виробничих процесів у харчовій промисловості, які узагальнені в стандарті QS КНР.
Випускається як пресований чай, так і розсипний. Пресовані чаї класичних купажів мають чотиризначну номерну маркування за госудаственному стандарту 1950х років, в якому перші дві цифри позначають номер купажу, третя цифра основну для цього купажу категорію якості сировини, четверта – номер заводу. Коли цей стандарт створювався, в Юньнани було лише чотири чайних заводу (нині їх понад 1000). Проте в 1999 році, коли був відкритий Хайвань, він був одним з перших приватних підприємств, і йому присвоїли номер у відповідності з ГОСТом КНР – номер 8, який використовується до цих пір. Девіз Хайваня: «Робити хороший чай для Піднебесся» повністю виправданий якістю, яке можна на сьогоднішній день вважати еталонним в чайній галузі провінції Юньнань.
Особлива увага приділяється якості сировини. На заводі обладнана лабораторія, в якій здійснюється оперативна оцінка за основними показниками безпеки сільськогосподарської продукції. Але найголовніше для чаю – це смак, аромат, колір настою, які формуються як правильним підбором сирого листа, так і ретельної його переробкою. Завдяки школі м-на Цзоу Бинляна і його особистій участі, чай під маркою Хайвань має величезну кількість шанувальників серед пуэрных гурманів. Хайвань володіє декількома торговельними марками, найбільш відомою з яких і найпопулярнішою є «Лао Тунчжи», що в перекладі означає «Старий товариш».
Р-н Цзоу Бінг Лян так само працював у Menghai Tea Factory з 1957 року, в тому числі і в науково-дослідному відділі. Він одним з перших став експериментувати з різним ступенем ферментації Пуеру, відповідаючи за розвиток різних рецептів, які стали извесны у всьому світі серед любителів і цінителів Пуеру.І в 1999 році багато хто з цих рецептів були з успіхом застосовані в організованій чайній фабриці Haiwan. Продукти Чайна фабрика Хайвань виробляє більшість традиційних пресованих форм пуерів, включаючи «диски», «цегла» і «гнізда». Їх логотип як правило, включає «три соняшника». Упаковка пуерів цієї фабрики часто вказує на тип пуеру: Шу (червона упаковка) — готовий пуер, або Шен (зеленого кольору) — сирий пуер. Пан Чжоу Лян Бін пише: «Чайні виробники повинні відповідати за те, що чай був хорошим і нехай кожен клієнт міг би собі дозволити випити чай, якби він був бідний або багатий. Якщо чай Пуер стане свого роду розкішшю для виконання примхи якихось окремих людей, нам має стати соромно перед лицем наших предків».